COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Customer Experience Forum organiseert regelmatig boeiende online events waar collega’s uit de Experience sector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel. Wij hebben een inspirerend digitaal aanbod voor je klaar.

 
 

 

 

Onze agenda

Webinar "CX zal nooit meer hetzelfde zijn" i.s.m. Freshworks

Webinar CX zal nooit meer hetzelfde zijn

Rick van Duursen - Freshworks Benelux

Dinsdag 9 maart 11.30 – 12.15 uur

 

Gratis voor leden van het Customer Experience Forum

Kennismakingsaanbod. De eerste 25 inschrijvingen van niet-leden (waarde 39 euro) worden aangeboden door Freshworks.

 

Eén jaar corona heeft customer experiences drastisch veranderd.

Wat zijn de best practices voor het nieuwe normaal?

Datum van event: 09/03/2021

Masterclass "Hoe de forecasting fout te meten?" - Alles over de WAPE (weighted absolute percent error)

door prof. dr. Ger Koole (CCmath & Vrije Universiteit Amsterdam)

Maandag 15 en 29 maart van 11.30 - 13u

 

Leer in twee sessies hoe je de planning van je workforce management verbetert

De juiste inzet van je customer contact-teams is vaak een moeilijke oefening. Toch is de juiste inschatting van cruciaal belang voor de kwaliteit van de dienstverlening én de kostenbeheersing. Alles begint met de juiste voorspelling van de workload en bezettingsgraad. Maar hoe meet je die op een betrouwbare manier?

Datum van event: 15/03/2021

Webinar "De toekomst van Klantcontact"

11.30 – 12.30 

Webinar De toekomst van klantcontact

Ed van de Kamp en Ger Koedam 

 

Hoe speelt u met uw klantcontact alert in op het veranderde consumentengedrag? 

Onderzoeksbureau Gartner voorspelde in 2019 dat in 2022 het model voor klantcontact sterk zou veranderen. In het concept The Everything Customer bepaalt de klant welke kanalen voor serviceondersteuning hij verkiest en niet langer de organisatie. Bovendien verwacht de klant dat de dienstverlening sterk gepersonaliseerd is.

Datum van event: 23/03/2021

Customer Experience Battle 2021

 

 
 
 
Datum van event: 18/05/2021