COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Customer Experience Forum organiseert regelmatig boeiende online events waar collega’s uit de Experience sector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel. Wij hebben daarnaast ook een inspirerend digitaal aanbod voor je klaar.

 

 

 

Onze agenda

Webinar: De toekomst van CX ism. Freshworks

De toekomst van CX

De digital-first service-ervaringen van de afgelopen twee jaar hebben bepaald hoe de toekomst eruit gaat zien. Als gevolg van fysieke beperkingen zijn klanten overgestapt op digitale platformen, waardoor bedrijven 
gedwongen waren hun customer experience (CX) aan te passen en die klanten op een andere manier te benaderen.

Datum van event: 08/02/2022

Live werkbezoek bij Orion – Leuven

Hoe zorgt Artificial Intelligence voor blije klanten én medewerkers? 

Welkom op het eerste werkbezoek van 2022! 

Artificial Intelligence (AI) is de motor van de customer service van morgen. Het zorgt voor een echte win-win-win. Je klanten krijgen een heel efficiënte service, je medewerkers van het contactcenter hebben meer tijd om zich te richten op de complexere vragen, en je bedrijf verhoogt zijn klanttevredenheid én werknemerstevredenheid. 

Datum van event: 22/02/2022

Save the date: Werkbezoek Itzu – Genk

Datum van event: 10/03/2022

Digitaal Customer Experience Management: de volgende fase

Digitaliseren verhoogt de kwaliteit van klantbeleving, de efficiëntie in uw customer experience management én de efficiënte werking van customer contact centers Een win-win dus en we staan nog maar aan het begin van een grote omwenteling. Drie topsprekers betreden het podium en geven de aanwezigen een verhelderende kijk op de nabije toekomst. De experten gaan nadien onderling en met het publiek in debat.

Gratis voor leden. Niet leden betalen 285 euro (excl.21% BTW)

 

Inschrijven kan nu al:

 

Datum van event: 28/04/2022

Keynote, CX-game en zomerbarbecue

Net voor de zomer is er onze CXForum-klassieker: de bbq. Maar we gaan eerst de geest voeden met een inspirerende keynote. Je kunt ook zelf je CX-talent laten blijken met het leuke CX-game ontwikkeld door UGent..

Kortom, voor elk wat wils.

Leden nemen gratis deel. Niet leden betalen een bijdrage van 95 euro (exclusief 21% BTW)

 

Reserveer alvast je plaats:

 

Datum van event: 02/06/2022

Dag van de Customer Contact-medewerker

De zevende editie alweer van de Dag waarop we onze waardering laten blijken voor de inzet van onze customer care-teams. Elk jaar is er een speciale gebeurtenis en ook dit jaar gaan we alle medewerkers weer verrassen.

 

We houden jou graag op de hoogte:

 

Datum van event: 15/09/2022

Customer Experience Battle 2022

Wie volgt Securex Sociaal Secretariaat op als de winnaar van de Gouden Giraf, de award voor een customer experiencestrategie die erboven uitsteekt? Alle deelnemers zijn unaniem in hun oordeel: dit is de leukste teambuilding mét inhoud.

 

Noteer alvast bovenstaande datum en ga de uitdaging aan:

 

Datum van event: 20/10/2022