Webinar "De toekomst van Klantcontact"

Event date: 
dinsdag, 23 maart, 2021

11.30 – 12.30 

Webinar De toekomst van klantcontact

Ed van de Kamp en Ger Koedam 

 

Hoe speelt u met uw klantcontact alert in op het veranderde consumentengedrag? 

Onderzoeksbureau Gartner voorspelde in 2019 dat in 2022 het model voor klantcontact sterk zou veranderen. In het concept The Everything Customer bepaalt de klant welke kanalen voor serviceondersteuning hij verkiest en niet langer de organisatie. Bovendien verwacht de klant dat de dienstverlening sterk gepersonaliseerd is.

Door de pandemie zijn het consumentengedrag én de behoefte van consumenten echter veel sneller gewijzigd dan Gartner verwachtte. Bijvoorbeeld omdat we allemaal veel meer vanop afstand kopen en met organisaties nauwelijks nog fysieke contacten hebben. Daarnaast roept het gebruik van 360°-persoonsdata nogal wat vragen op en zijn er de juridische beperkingen van de GDPR/AVG-regels. Kortom: redenen genoeg om met een vooruitziende blik naar klantcontact te kijken.

 

Ed van de Kamp en Ger Koedam van Pegamento

Ed en Ger delen tijdens het webinar De toekomst van klantcontact hun visie op hoe u uw strategie afstemt op deze nieuwe realiteit. Ze doen dat met toegankelijke scenario’s en herkenbare voorbeelden vanuit hun eigen praktijk en hun ervaring met heel uiteenlopende organisaties. Het goede nieuws: quick wins liggen binnen handbereik! 

 

Webinartopics

Tijdens het webinar gaan Ed en Ger onder meer in op de mogelijkheden en drempels van personalisatie en personificatie. Wat betekent dat voor uw databeheer en hoe kunnen algoritmes de efficiëntie en loyalty een stevige impuls geven? Ook illustreren ze met voorbeelden hoe u futureproof klantcontact voor specifieke segmenten en klantenprofielen en voor specifieke customer journeys aanpakt. Ook krijgt u inzicht in hoe de toolset van de customer agent daarop afstemt.

Uiteraard kunt u tijdens dit inspirerende webinar uw vragen voorleggen aan Ed en Ger. 

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en richt zich op het optimaliseren van klantinteracties zodat dat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. 

 

Deelname in de kosten: 39 euro (excl. BTW). U ontvangt een factuur. Leden van CXForum nemen gratis deel.

 

Kortom: een verhelderend kijk op de toekomst die eigenlijk al is begonnen. Nog een reden om u snel aan te melden voor dit topwebinar.