Webinar "CX zal nooit meer hetzelfde zijn" i.s.m. Freshworks

Event date: 
dinsdag, 9 maart, 2021

Webinar CX zal nooit meer hetzelfde zijn

Rick van Duursen - Freshworks Benelux

Dinsdag 9 maart 11.30 – 12.15 uur

 

Gratis voor leden van het Customer Experience Forum

Kennismakingsaanbod. De eerste 25 inschrijvingen van niet-leden (waarde 39 euro) worden aangeboden door Freshworks.

 

Eén jaar corona heeft customer experiences drastisch veranderd.

Wat zijn de best practices voor het nieuwe normaal?

Hoe zijn uw collega’s het voorbije jaar met customer experience omgegaan? En hoe moet het volgens hen verder als we langzaam maar zeker naar het nieuwe normaal gaan? Die vragen staan centraal op dinsdag 9 maart tijdens het topwebinar CX zal nooit meer hetzelfde zijn. Rick van Duursen van Freshworks Benelux, specialist in customer experience, deelt met u de inzichten van The New CX Mandate, een opzienbarend onderzoek onder 1500 managers voor klantenservice. U komt zo te weten welke tools en technologieën er in het hectische coronajaar voor gezorgd hebben dat serviceniveaus gewaarborgd bleven. Ondanks de druk op budgetten en personeelsbezetting.

 

Topics van het webinar

Rick van Duursen gaat onder meer in op de volgende vragen:

  • Hoe ga je productief om met groeiende klantverwachtingen én stijgende contactvolumes?
  • Hoe verzeker je met minder medewerkers toch de gewenste kwaliteit?
  • Hoe organiseer je efficiënt en kostenbewust het nieuwe normaal van remote werken?
  • Waarom is ‘contactless customerservice’ zo snel uitgegroeid tot een concurrentieel voordeel?
  • Wat zijn de kansen en valkuilen van automated services en waar biedt de technologie vandaag al volwaardige oplossingen die de klantervaring verbetert?
  • Wat is de rol van de customer service agent in dit snel veranderende landschap?
  • Wat zijn de do’s and don’ts voor CX die nooit meer hetzelfde zal zijn?

Plus: cases van strategieën via diverse servicekanalen (chat, messaging, bots, …) laten de impact zien op sales, klanttevredenheid en customer loyalty.

Q&A met Rick na zijn presentatie

 

Over de gastheer van dit webinar

Freshworks biedt intelligente software voor klantbetrokkenheid voor bedrijven van elke omvang, en waarmee ze klanten voor het leven kunnen winnen. De SaaS-producten van Freshworks zijn gebruiksklaar, eenvoudig in het gebruik en leveren snel rendement op.

www.freshworks.com/nl

 

Kortom, een webinar boordevol inzichten en benchmarks voor uw eigen organisatie. Bovendien maken de cases en voorbeelden dit webinar heel praktijkgericht.

 

Schrijf je hier in.