Online Masterclass Klantvriendelijk Communiceren

Event date: 
dinsdag, 24 november, 2020

Masterclass Klantvriendelijk Communiceren

Ontwikkel je communicatieskills via concrete tips & tricks

Hoe zorg je ervoor dat je positief en resultaatgericht communiceert met je klanten? Tijdens deze Masterclass Klantvriendelijk Communiceren geeft expert Henny van Gerwen, mede-zaakvoerder van Van Gerwen & Vader en docent bij UBA Belgium, je een handig stappenplan om overtuigend te communiceren met je klanten via de telefoon, chat of mail. 

Enkele topics die aan bod zullen komen:

  • Wat is customerproof communiceren en waarom zorgt dat voor betere resultaten? 
  • De eerste en laatste indruk: hoe zorg je voor een onvergetelijke impact?
  • Wat is het verschil tussen een boodschap geschreven en mondeling overbrengen?  
  • Is het herhalen van je boodschap goed of héél goed? (spoiler: héél goed!)
  • Wat kun je leren van Het Laatste Nieuws? 

Wie is Henny?

Henny heeft al meer dan 30 jaar ervaring in customerproof copy, eerst als managing partner en head of direct marketing bij BBDO, en sinds een aantal jaar als zelfstandig zaakvoerder samen met zijn dochter Evelien bij Van Gerwen & Vader. Hij traint communicatiemanagers en marketeers met zijn succesvolle UBA-workshop Customerproof Copy. 

3-delige Masterclass

Deze Masterclass bestaat uit drie delen:

  • Deel 1: dinsdag 17/11 van 11u-12u: Introductie over het topic tijdens een eerste webinar
  • Deel 2: Korte opdracht om thuis uit te werken en door te sturen naar de docent
  • Deel 3: dinsdag 24/11 van 11u-12u: Feedback op jullie opdrachten tijdens een tweede webinar

 

Wat is de kostprijs?

Totaalprijs voor een Masterclass (bestaande uit drie delen) voor jezelf én 3 collega’s is 260 euro exclusief 21% BTW. 

Niet leden betalen 460 euro exclusief 21% BTW.

 

Als lid van CXForum kan je eenmaal per jaar één medewerker gratis laten deelnemen aan een Masterclass. Je betaalt dan 174 euro ipv 260 euro

 

Schrijf je hier in voor de Masterclass Klantvriendelijk Communiceren: