Online Masterclass ‘Zo stimuleer je klantgerichtheid in je volledige organisatie’

Event date: 
dinsdag, 9 februari, 2021

Online Masterclass ‘Zo stimuleer je klantgerichtheid in je volledige organisatie’

 

Waar zitten de opportuniteiten in organisaties om de klantentevredenheid te boosten? Luisteren naar de noden van de klant (Voice of Customer) is essentieel om je service te verbeteren. Maar hoe pak je dit praktisch en succesvol aan? DHL deelt hun kennis en ervaringen. 

 

Wie geeft deze online Masterclass?

Expert Chantal Vanbeselaere, customer service manager bij DHL Express, gaat hier dieper op in tijdens een 3-delige Masterclass. Ze legt uit hoe ze bij DHL via het ICCC-programma (Insanely Customer Centric Culture) alle medewerkers motiveren om mee na te denken over een maximale positieve klantenervaring. Chantal toont concrete voorbeelden van DHL’s verbeterde klantgerichtheid: een chatfunctie aanbieden op je site, proactief informeren van klanten en toegankelijk communiceren via videofilmpjes.

 

3-delige Masterclass

Deze Masterclass bestaat uit drie delen:

  • Deel 1: dinsdag 9/2/2021 van 11u tot 12u30: Introductie over het topic tijdens een eerste webinar
  • Deel 2: Korte opdracht om thuis uit te werken en door te sturen naar de docent
  • Deel 3: dinsdag 16/2/2021 van 11u tot 12u30: Feedback op jullie opdrachten tijdens een tweede webinar

 

Wat is de kostprijs?

Totaalprijs voor een Masterclass (bestaande uit 3 delen) voor jezelf én 3 collega’s is 260 euro (exclusief 21% btw) voor leden van CXForum. Niet-leden betalen 460 euro (exclusief 21% btw).

Als lid van CXForum kan je eenmaal per jaar één medewerker gratis laten deelnemen aan een Masterclass. Nog geen lid? Bekijk hier al onze formules.

 

Schrijf je hier in voor de Masterclass ‘Zo stimuleer je klantgerichtheid in je volledige organisatie’: