Online Masterclass ‘Automatisch klantenvragen beantwoorden via FAQ en artificiële intelligentie’

Event date: 
dinsdag, 23 februari, 2021

Online Masterclass ‘Automatisch klantenvragen beantwoorden via FAQ en artificiële intelligentie’

 

Frequently Asked Questions zijn een handige manier om de vragen van je klanten te beantwoorden nog voor ze gesteld worden. Hierbij kan echter heel wat misgaan: er zijn teveel FAQ’s, ze zijn niet meer actueel of er is geen goede match met de vraagstelling. Via automatisatie en Artificiële Intelligentie (AI) pak je deze issues op een efficiënte manier aan. 

Daardoor win je tijd, communiceer je accurater én verhoog je de klantentevredenheid. 

 

Wie geeft deze Online Masterclass?

Experten Thomas Van Durme en Tinne Van den Broeck van het Leuvense bedrijf Orion gaan hier dieper op in tijdens een 3-delige Masterclass. Thomas is mede-oprichter van Orion en gespecialiseerd in Artificial Intelligence en backend integrations. Tinne is product owner, met een specialisatie in process optimization en customer service flows.

 

3-delige Masterclass

Deze Masterclass bestaat uit drie delen:

  • Deel 1: dinsdag 23/2 van 11u tot 12u30: Introductie over het topic tijdens een eerste webinar
  • Deel 2: Korte opdracht om thuis uit te werken en door te sturen naar de docent
  • Deel 3: dinsdag 2/3 van 11u tot 12u30: Feedback op jullie opdrachten tijdens een tweede webinar

 

Wat is de kostprijs?

Totaalprijs voor deze Masterclass (bestaande uit 3 delen) voor jezelf én 3 collega’s is 260 euro (exclusief 21% btw) voor leden van CXForum. Niet-leden betalen 460 euro (exclusief 21% btw).

Als lid van CXForum kan je eenmaal per jaar één medewerker gratis laten deelnemen aan een Masterclass. Nog geen lid? Bekijk hier al onze formules.

 

Schrijf je hier in voor de Masterclass ‘Automatisch klantenvragen beantwoorden via FAQ en artificiële intelligentie':