Nieuw in 2021 – de Auteurssessies. #2 Prof. dr. Ger Koole -"Call Center Optimization”

Event date: 
dinsdag, 19 januari, 2021

Nieuw!

Ontdek in een Auteurssessie de meerwaarde van vakliteratuur voor uw praktijk.

Regelmatig nodigen we een toonaangevend auteur uit om een toelichting te geven over diens boek. De meest uiteenlopende thema’s van klantencontact komen aan bod. Elke auteurssessie heeft dus een andere invalshoek.

In vogelvlucht

  • Up to date met interessante vakliteratuur
  • Interactieve presentatie met de auteur
  • Direct inzicht in de meerwaarde van de informatie
  • Breed spectrum van onderwerpen
  • Via online-sessies

 

Auteurssessie #2 - dinsdag 19 januari van 11.30 tot 12.30 uur 

Prof. dr. Ger Koole

Call Center Optimization

Prof. dr. Ger Koole geeft in zijn boek op een toegankelijke manier inzicht in de mechanismes die het servicelevel en bezetting in callcenters bepalen. Hij gaat uitgebreid in op alle aspecten van workforce management, maar ook op onderwerpen als call routing en de planning van meerdere kanalen. Hij doet dit zonder op de wiskunde in te gaan, maar door zich te concentreren op het begrijpen van de gevolgen ervan. Op deze manier raakt de lezer vertrouwd met de voorspelling van de werkbelasting, de Erlang-formules, simulatie, … en leert hij of zij hoe je daarmee de prestaties van het callcenter kan verbeteren. Het boek is in de eerste plaats bedoeld voor callcenterprofessionals die zich bezighouden met forecasting en planning, maar ook callcentermanagers, adviseurs en onderzoekers zullen het nuttig vinden. Er is een bijbehorende website met verschillende online rekenmachines.

Over de auteur

Ger Koole is universitair docent Business analytics & optimization aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Zijn onderzoeksdomein richt zich op het gebruik van optimalisatie en machine learning in een dienstverlenende omgeving, met name in callcenters, gezondheidszorg en revenue management. Daarnaast heeft hij in 2005 CCmath opgericht. Een gerenommeerde, Nederlandse organisatie die geavanceerde forecasting en scheduling software aanbiedt. Ook verzorgt CCmath (online) trainingen, calculators, Excel add-in en consultancy aan.

 

Deelname in de kosten: 39 euro. U ontvangt een factuur. Leden van CXForum nemen gratis deel.

 

Inschrijven voor de online sessie met Ger Koole over "Call Center Optimization".