Hoe slimme technologie een enabler kan zijn voor customer experience.

Event date: 
dinsdag, 22 februari, 2022

Leren van elkaar, inspiratie opdoen en vakgenoten ontmoeten: dat zijn de drie pijlers van de activiteiten van het CXForum. En met dit event is het niet anders.

We gaan samen met onze partner Orion dieper in op hoe belangrijk de juiste inzet van technologie is voor het verbeteren van customer experience.

 

Klant cases 

Banners, waarop de case kort uitgelegd wordt, staan verspreidt in de kantoorruimte van het Orion team. Je loopt als het ware door de mogelijkheden die technologie kan bieden. Ga in gesprek met elkaar en ontdek de verschillende do’s and don’ts.

Een hapje en drankje worden uiteraard voorzien!

 

Waar en wanneer

Een fysiek event op het kantoor van Orion (Minderbroedersstraat 17/2 - 3000 Leuven). Kom je met de wagen? Parkeren kan op het Sint Jacobsplein.

Vanaf 15u, wandel op je eigen tempo doorheen de verschillende cases!

Je bent welkom op vertoon van je CovidSafeTicket en we vragen jou om tijdens het event een mondmasker te dragen.

 

What’s in it for you

  • Maak kennis met andere organisaties en geïnteresseerden, deel tips and tricks.
  • Cases die je mogelijk mag verwachten: Eneco, Delhaize, GLS, Acerta en OZ.

 

Deelnameprijs

  • Leden van het CXForum nemen gratis deel aan dit event.
  • Niet leden betalen 65 euro - exclusief BTW.

 

Bevestig jouw deelname en wandel samen met ons door de verschillende cases: