Customer Experience Battle 2021

Event date: 
dinsdag, 21 september, 2021

Customer Experience Battle:  steekt jullie customer experience er hoog bovenuit? 

Schrijf je team in en strijd mee om de Gouden Giraf! 

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog bovenuitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 21 september 2021 tijdens de Customer Experience Battle. 

  • Laat je eerst inspireren door de wervelende keynote van topspreker Frans Reichardt.
  • Werk samen met je team van 4 customer experience-medewerkers een opdracht uit. 
  • Presenteer je concept aan juryleden Frans Reichardt, Danielle Vanwesenbeeck en David Vandevelde. 
  • Win met je team de Gouden Giraf en eeuwige roem!

 

Maak kennis met de jury

Frans Reichardt - juryvoorzitter

Frans Reichardt - juryvoorzitter

De battle is een goede wake-upcall voor de deelnemers, die (her)ontdekken hoe ze ‘kwispelende’ klanten kunnen krijgen en behouden. Daarnaast is deze battle een ideale kans om zichzelf als team een spiegel voor te houden op het vlak van customer experience. Ik kijk naar wat ze goed doen, maar ook waar verbeterpunten mogelijk zijn.”

David Vandevelde - jurylid

David Vandevelde - jurylid

Waar ik vooral naar kijk en zal kijken als het gaat over het "uitsteken" voor de klant, is naar de zin van de actie/benadering voor beide partijen "what's in it for the client, and what's in it for me"  En dit in de noodzakelijke combinatie van oprechtheid door actief te luisteren en na te denken; "think before you act".

Danielle Vanwesenbeeck - General Manager Mastermail

Danielle Vanwesenbeeck - jurylid

Ik zal letten of de ploegen voldoende empathie hebben : kunnen ze zich genoeg inleven in de situatie van de klant ? 

Dit staat op het programma

08.30-09.00 ONTVANGST

09.15-09.45 INSPIRATIESESSIE ‘KUS DE CACTUS’

In de sessie KUS DE CACTUS onthult spreker en coach Frans Reichardt, ook wel bekend als ‘de Klantenluisteraar’, de verborgen kracht van luisteren. Frans laat zien waarom luisteren soms zo moeilijk is en hoe je het luisterend vermogen van jouw organisatie, je team én van jezelf naar een hoger niveau tilt. 

09.45-10.30 WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING

In deze compacte workshop laat Frans Reichardt je kennismaken met de basisbeginselen van customer journeys.

In deze workshop leer je:

  • de scope van een customer journey te bepalen
  • episodes in de journey te onderscheiden
  • hoe je klantinzichten verzamelt
  • touchpoints te benoemen
  • scenario’s te beschrijven
  • de emotiecurve te maken

10.30-11.30 UITWERKEN VAN JE OPDRACHT

Elk team krijgt dezelfde case voorgeschoteld en werkt de opdracht die ochtend zelf uit.

11.30-12.00 CUSTOMER EXPERIENCE BATTLE

Alle teams presenteren hun opdracht voor een ervaren vakjury. 

12.00-12.15 JURY-OVERLEG

De jury beoordeelt de pitches en bepaalt welk team in aanmerking komt voor de Gouden Giraffe en het bijbehorend Certificaat voor Klantgerichtheid.

12.15-12.45 UITREIKING GOUDEN GIRAF AWARD

Het winnende team ontvangt de Gouden Giraffe en het Certificaat voor Klantgerichtheid. Het tweede en derde team krijgen eveneens een Certificaat voor Klantgerichtheid. Ook voorziet onze hoofdsponsor Orion een attentie voor elke winnaar.

VANAF 12.45 LUNCH

DIT EVENT VERLOOPT VANZELFSPREKEND VOLLEDIG CORONAPROOF

 

 

Wij zijn klaar voor de Customer Experience Battle!

Bijdrage: 200 euro per team van 4 personen (inclusief lunch). Niet-leden: 379 euro per team.

Wanneer: Dinsdag 21 september 2021: 9:00u - 13.30u

Adres: 3hoog • meetings & events – Aetelier - Interleuvenlaan 74 - 3001 Heverlee (er is voldoende parking)

 
Vorm een bedrijfsteam van vier personen en schrijf je in: