Collega’s onder elkaar!

Customer Contact Forum biedt alles wat ja van een community mag verwachten.  Contactprofessionals kunnen op CCForum hun kennis delen, van elkaar leren en zo ervaren dat ze nooit alleen staan. Welke fysieke afstand er tussen hen ook is: enkele stoelen of verschillende provincies.

Wie maakt er allemaal deel uit van ons doelpubliek?

  • Medewerkers die de klant te woord staan
  • Teamleaders die deze medewerkers aansturen
  • Trainers
  • Customer contact-managers
  • CEO’s 

Iedereen uit het organigram is welkom. We geloven dat onderlinge contacten elkaar kunnen versterken. Daarnaast willen we toch voldoende segmenteren. Mensen met dezelfde functie, maar uit andere bedrijven en organisaties bij elkaar brengen. Want met verantwoordelijkheden komen vragen, twijfels en keuzes. En waar de ene nog zoekt, heeft de andere al het antwoord. Zo ontstaan er gesprekken waarbij we allemaal beter worden. Onze hele sector. 

Hoe gaan we er nu voor zorgen dat die kennis gedeeld kan worden?

  • Ten eerste is er het online forum waar topics, tips en een weelderig gebruik van smiley’s nieuwe banden doen ontstaan tussen mensen die anders nooit met elkaar contact zouden hebben. 
  • Belangrijker is dat dit online forum ook naar het echte leven vertaald wordt. We organiseren live fora waarbij we op bezoek gaan bij een customer contact afdeling.Deze afdeling heeft een bepaalde expertise en is niet te beroerd om die te delen. Tijdens dit live forum kunnen aanwezigen vragen stellen aan medewerkers ter plaatse, zijn er mini-workshops, een begeleide rondleiding, tijd voor een ongedwongen babbel.
  • Van elk forum, nu ja… niet van élk forum, publiceren we een samenvatting in de vorm van een tipsheet met de belangrijkste aandachtspunten en tips. 

Straffe events. Sterke content.

Het zijn slechts enkele pijlers waarop de leden van Customer Contact Forum kunnen rekenen.
Daarnaast kunnen leden ook zelf gastheer zijn voor events. Om zichzelf in de kijker te zetten en anderen beter te maken.