COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Contact Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

Eigenlijk best interessant,” denk je wanneer je een aankondiging van een event van Customer Contact Forum ziet?

Maar de stap om meteen lid te worden, is net iets te groot?
Kom nu gratis en zonder verplichting naar een event naar keuze. Je mag ook 2 collega’s meebrengen.

 

 

Onze agenda

Coaching : theorie en praktijk in één dag - ism CEVORA

EEN PRAKTIJKGERICHTE DAG OVER HOE JE ALS LEIDER ANDEREN IN BEWEGING KRIJGT EN HOUDT

DOOR COACHENDE VAARDIGHEDEN IN TE ZETTEN.

Je geeft leiding maar zou willen dat je medewerkers hun werk zelfstandiger aanpakken? Je wilt echt delegeren en mensen meer verantwoordelijkheid geven? Je wilt de zelfredzaamheid van je medewerkers vergroten? Je wilt het beste uit je mensen halen? Je focust vooral op het resultaat en zou nog wel wat concrete handvatten kunnen gebruiken op het gebied van de begeleiding van je teamleden? Dan is deze dag echt wat voor jou!

Datum van event: 07/02/2019

Save the date : op bezoek bij Carglass

meer info volgt

Datum van event: 19/03/2019

Save the date : op bezoek bij Corona Direct

meer info volgt

Datum van event: 17/09/2019