COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Contact Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

Eigenlijk best interessant,” denk je wanneer je een aankondiging van een event van Customer Contact Forum ziet?

Maar de stap om meteen lid te worden, is net iets te groot?
Kom nu gratis en zonder verplichting naar een event naar keuze. Je mag ook 2 collega’s meebrengen.

 

 

Onze agenda

De sleutelrol van customer service teams bij e-commerce. Op bezoek bij Corona direct

Klanten leggen de lat steeds hoger als het om snelheid en om service gaat. Dat verwachtingspatroon legt behoorlijk veel druk op een customer contactafdeling.

 

E-commerce legt deze lat nog hoger.

Aanbiedingen en dienstverlening worden steeds gepersonaliseerder. Bestelde producten pas betalen als je tevreden bent bijvoorbeeld of artikelen van thuis uit terugsturen via een ophaalservice zijn binnenkort een dagelijkse realiteit.

Datum van event: 17/09/2019

De Grote Schouderklop - Dag van de Customer Contact-medewerker

Customer contact-medewerkers krijgen op 19 september een Grote Schouderklop 

Op donderdag 19 september is het de jaarlijkse Dag van de Customer Contact-medewerker. Op die dag sturen medewerkers van tientallen bedrijven een digitale of echte Grote Schouderklop naar de collega's van de customer contact-afdeling. Zo tonen ze hun waardering voor de inzet en de uitdagende job om klanten en prospecten een klantgerichte service te geven. Ook via sociale media worden er massaal Grote Schouderkloppen uitgedeeld en zijn er media-acties gepland.

 

Datum van event: 19/09/2019

CEO-ontbijt - Dag van de customer contact-medewerker

De Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september kan rekenen op de warme steun van de CEO's van onze aangesloten leden. Vorig jaar kwamen ze voor de Dag van de Customer Contact-medewerker samen bij BASF.

Ook dit jaar organiseren we weer een CEO-ontbijtsessie en deze belooft opnieuw zeer inspirerend en boeiend te worden. Op 19 september is DHL Express gastheer. Jouw CEO mag uiteraard niet ontbreken op dit exclusieve event. Bevestig zeker zijn of haar komst.

 

Datum van event: 19/09/2019

Save the date : eindejaarsevent

Datum van event: 21/11/2019